[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Dec. 14., V, 13:27:35 CET

Halihó!

jhidvegi ezt írta:
> Nekem nem igazán szimpi amúgy az ötlet, mert az ilyen út biztos nagyobb
> fogyasztással jár az autónak. Inkább a gördülési ellenállás csökkentésén
> kéne fáradozni. Persze a biztonság határáig.

  Én azt nem értem, hogy miért nem az úttest kivilágítására használják ezt az
energiát? Haladási irányba kellene kötni LED fűzéreket és mindig csak ott
lenne kivilágítva az út éjjel, amerre mennek autók, nappal pedig lehetne
akkukat tölteni. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor