[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 13:05:36 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> gondoltam, hogy nem vagyok a Nobel-díj várományosa :-)

Nem baj, itt valszleg egyikünk se.

> amikor még 40fillér volt 1kWh és 5Ft20fillér volt egy Kőbányai,

Akkoriban nekem 2800Ft volt a havi fizetésem, és mint egy nyugdíjszámoló
programból megtudtam, az akkoriban az átlagfizu 120 százaléka volt. Hát én
nem úgy éreztem. A gyárban akkoriban az anyagmozgatóknak is megvolt vagy
4-6000 Ft közti fizuja.

>  valahogy így számoltam ki, hogy nehezen lehetne megspórolni
> egy sört  egy mosógépmotoros barkács fűrészgép

Akkoriban egészen degenerált árarányok voltak. Én pl azt számoltam ki,
hogy egy lakás árát a megtakarításunkból hányszáz év alatt tudnánk
összerakni. :)

> és így 8óra alatt még egy üveg sörrevalót sem tudunk megtakarítani :-)
> ( a 43Ft-os kWh mellett sem )

:-) és ez lenne a cél? :-) Az egészséges életmód az smafu? :-)