[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 14., V, 13:24:29 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.14. 13:05:36 +1h-kor írta:

> Akkoriban nekem 2800Ft volt a havi fizetésem, és mint egy nyugdíjszámoló
> programból megtudtam, az akkoriban az átlagfizu 120 százaléka volt. Hát én
> nem úgy éreztem. A gyárban akkoriban az anyagmozgatóknak is megvolt vagy
> 4-6000 Ft közti fizuja.

> Akkoriban egészen degenerált árarányok voltak. Én pl azt számoltam ki,
> hogy egy lakás árát a megtakarításunkból hányszáz év alatt tudnánk
> összerakni. :)

én "pozitívan" az számoltam, hogy 1970-ben 2400 Ft-ért !!! 6000 kiflit !!!
kaphattam volna (érettségi után technikusi fizetéssel)

aki ma 6000 kiflit tudna venni havonta, az már nem élne rosszul

érdekes volt, hogy egy budapesti buszjegy kb = 1 kg kenyérrel
hosszú ideig szinkronban jár(tak)

nehogy politikát higgyünk bele, csak mint tényt említem