[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 13:51:11 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> én "pozitívan" az számoltam, hogy 1970-ben 2400 Ft-ért !!! 6000
> kiflit !!! kaphattam volna (érettségi után technikusi fizetéssel)
>
> aki ma 6000 kiflit tudna venni havonta, az már nem élne rosszul

Na jó, az kifli. Kenyérre kiszámolva meg az jött volna ki (3Ft/kg), hogy
800 kiló kenyeret vehettél volna. Ma ez a legolcsóbb kenyérből is kb
80ezerbe kerülne, az meg kb a minimálbér körüli pénz. De van 300Ft-os
kenyér is, az már egész jó havi fizut igényelne.

Ilyesmikért mondom, hogy a régi árarányok nagyon földtől elrugaszkodottak
voltak. Amikor a 80-as években először mentem bécsbe, ott láttam, mennyire
mások az árarányok, mennyivel olcsóbbak a különféle elektronikai termékek,
és jó drágák az élelmiszerek. Nem is voltak akkor sem a bécsiek olyan
kövérek, mint mi akkoriban is! :-)