[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 14., V, 19:53:55 CET

Szerintem besz.-nál 1 óra 250W alatt. Illetve Te nem biztos, mert
gyakorlott bringás Vagy. Jó ideig jártam olyan spéci kondibringával, ami
mérte a teljesítményt, és 200W körül már nagyon kemény volt akár 10
percet is tekerni. Remélem, jól emlékszem az adatokra.
Akkoriban olyan lábizmom volt, hogy a comb és a vádligépet is bőven túl
kellett pakolni.

Gábor