[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 20:12:01 CET

Acs Gabor wrote:
> [...]

Nyakam ráteszem, hogy mérési hiba van a dologban. Én elég rozzant vagyok,
egy adag föld odébblapátolásába is hamar kifogy a szufla (megpróbáltam
besegíteni korábban, amikor itt dolgozott egy brigád, szart sem ért, amit
csináltam), de én is tudok tartósan 140W-ot. Jó, a pulzus megvan 120, de
nem sokkal több. Meglepne, ha nem tudnád hasonlóan tartósan ennek a
dupláját!

Olyan módit kell választani, amit valahogy objektíve lehet számolni. Ilyen
az emelkedőn felmenés, súly felhúzása kötélen, de nem ilyen a bármilyen
ellenőrizetlen műszerekkel felszerelt ilyen-olyan sporteszköz.