[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 14., V, 20:43:56 CET

Mi az az eszköz, amivel eléggé jó hatásfokkal tudnék a szobabicikli
tekeréséből áramot fejleszteni? 220-as fúrógép motorja?
Olyan kellene, amit terheletlenül úgy tudok tekerni, mintha ott se
lenne. Akkor ráakasztok 250W villanykörtét, meghajtom, és lássuk.
Neem értek a szinkron-aszinkron motork/generátorok/dinamók világához,
valaki kisegíthetne.

Gábor