[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 22:34:29 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 12V-os személyautó generátor (szerintem) megfelel
>
> egyszer egy ilyen generátort egy 120W-os mosógépmotorral pörgettem
> felgerjesztettem  egy 4,5Voltos laposelemmel :-) onnan már 12V-ra
> már öngerjesztéssel "felmászott"

Jó, csak nem mérted meg, hogy mennyit zabál a tengelyen üresjárásban.
Lehet, hogy akár többtíz wattot is, az meg marhára nem mindegy, ha emberi
hajtányt kell mérni. Autóban nem számít. Amúgy csak a gerjesztése felvehet
akár 2A-t is, az helyből 24W vagy még több. A ventillátora is terhel...
szóval szerintem nem jó.