[Epitesz-barkacs] Fw: vezetékes gáz ára alatt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 15., H, 02:54:24 CET

Balázs Bámer wrote:

> Az a gáz, hogy az átlagember viszont ha valamiben nem szakértõ, már
> szinte bármit elhisz, amiben idegen szavak és rövidítések vannak, és
> HINNI AKAR benne.

Ez ellen semmit nem lehet tenni. Pontosabban semmi mást, mint megfelelõ
képzést, oktatást csinálni. Ez meg lassú folyamat, addig is mindig lesznek
elég sokan, akik beeszik a baromságokat.

Külön fura, hogy akik mûvelik ezt az ellentudományosságot, a tudomány
módszereit használják megjelenésében. Tudományos(kodó) terminológia,
nagyon meggyõzõ szövegek, alternatív tudománynak tûnik. Közben
hangoztatják néha, hogy az ún. hivatalos tudomány ideje lejárt...

> Persze könnyû rámenni az átlagemberre, van szegénynek épp elég baja,

Á, nem ez a baj, hanem az, hogy az átlagember már a közös nevezõre
hozásnál elakadt az iskolában. Meg hogy úgy egyáltalán a "reál tárgyak"
eléggé az ellenszenves, muszáj dolgok közé tartoznak a helytelen oktatás
miatt. (Nem, mintha az ún. humán tárgyak oktatása nem lenne szarul
megcsinálva, de az máshol üt vissza.)

Hát ez a turing gép dolog meg az a terület, amibõl nekem semmi nem
világos. De a lényeget érteni vélem, amit mondani akarsz.