[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 15., H, 11:47:10 CET

A 250W lehet, hogy egy speciális biciklivel lenne kiszedhető az
emberből, amit kézzel és lábbal is lehet egyszerre tekerni. De az is
lehet, hogy ha a vállamra tett 100 kilóval gugolásból felállok, úgy
sokkal nagyobb teljesítményt tudok leadni, mint a biciklit tekerve, ahol
a körmozgás nem a legoptimálisabb az ember anatómiájához, esetleg pár
izom szemben dolgozik a többivel.

Van nekem digitális erőmérőm, csak nem tudom, hogyan lehetne vele a
forgó biciklikereket megmérni. Mert statikus állapotot mér, a másik meg
dinamikus helyzet.
A melegedésről nem tudok, mert még nem használtam ezt a szobabiciklit :)
és van rajta egy védőburkolat.

Gábor