[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 15., H, 13:42:04 CET

vajk fekete wrote:
> hatekonysagrol annyit, hogy egy minimalis edzettsegu felnott ha nincs
> szervi baja siman leteker sikon 200km-t bringaval egy nap alatt.
> ugyanennyit barmennyi ido alatt egyfolytaban lefutni kepes ember
> durvan ultrasportolonak szamit.

Hát igen. De ez az összevetés nem az igazi. Lehet olyan gépet építeni
(fekvőkerékpár erősen csökkentett légellenállással ilyen-olyan
trükkökkel), hogy a vizszintes haladás jószerivel gyerekerővel mehessen.
Szóval ez gép. Sőt, ha durva vagyok, aszondom, hogy az űrben különösebb
aktuális energiafelhasználás nélkül modjuk a föld körül lehet száguldozni
8km/s sebességgel. :-)

Az én összehasonlításomban a gyaloglás és a futás lenne összevetve.