[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 15., H, 13:19:59 CET

Lehet, hogy a szokás sokat számít. Nekem pl. úszni nagyon fárasztó, pár
hossz a maximum. Aki hozzászokik ahhoz a terheléshez, átússza akár az
óceánt is. De pl. a 12km Vivicittát kb. 50 perc alatt futottam le, a
végén nagyon fáradt voltam, ugyanakkor gyalog egyhuzamban 30 km
elviselhető, biciklin meg 100-150 km.
Azt nem tudom, hogy adott sebességgel kocogni, és ugyanolyan gyorsan
gyalogolni egyformán fárasztó-e, de könnyen ki tudom próbálni. Lehet,
hogy az y komponens az ami fárasztja az embert (tehát futásnál
függőlegesen nagyobb a kitérés, mint sétálva)?

Gábor