[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 15., H, 13:55:28 CET

2 in 1 ahogy az intelligens marketinges mondaná. Sportolsz (fogysz),
közben energiát (ezzel pénzt) spórolsz. Képzeld el azt, a mai viszonyok
között milyen népszerű lenne egy olyan fitnessterem, ahol minden gép
áramot termel, ez működteti a termet, esetleg a weblapon közzéteszik,
melyik nap mennyit termeltek vissza a hálózatba, vagy egy nagy kijelző
mutatja a teremben az aktuális leadott teljesítményt. Bio, zöld,
környezettudatos, megújuló stb.
Még a fókuszba is bekerülhetnénk vele :)

Gábor