PC hardver - hajhullás

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Dec. 15., H, 19:43:07 CET

hali

egy kis hardware-software problémám akadt, amihez szeretném a segítségeteket
kérni.

van egy alaplapom (MSI P7N SLI) amibe bele van tuszkolva
2 db MSI nVidia N9400GT PCIexperessz video kártya.
egy angol windóz xp sp3 oprendszerrel.

a hardver még garis a ramirisbe, a windóz meg nem vállal semmire sem
felelosséget...

:eleje

szóval az a hiba adódik, hogy feltelepítem a 2 db videókártyát.
minden ok. mennek SLI-ben és külön-külön is.

többször újraindítom a gépet, sőt kikapcsolom.
majd ismét bekapcsolom rendben bebootol és működik.
rendesen leállítom és a 230V kábelt is kihúzom a gépből.

másnap bekapcsolom és az alábbi hibaüzenet fogad:

http://telectronic.hu/lomtar/windozhiba_100kbyte.jpg

bocs, hogy fotó, de csak kb. 2 másodpercig látszik majd resetel és
újrabootol ahol is felajánlja a windóz normál indítást, tudjátok az F5-re
bejövő menüt. ez megy a végtelenségig, amíg meg nem unom.

(így csak fotózni tudtam a hibaüzenetet.)

ilyenkor safe módban bootolok, videokártya uninstall majd ismét install és
megint minden jó. majd GOTO :eleje

szóval kérdésem, hogy mi lehet a gond ?

lehet, hogy csak valami idozítés vagy bios beállítás vagy valami egyéb ?

lehet ez hardver hiba olyan szinten, hogy visszaviszem és ott egyből
elhiszik, hogy tényleg valami rossz, mert szerintem a fentivel bállítok
hozzájuk azt elküldenek a francba.

pedig direkt ezért vettem egy gyártótól hardvert, gondoltam, hogy ok már
csak össze tervezik a cuccaikat, hogy mindenük megy mindenükkel...

nem tudom befolyásoló lehet a dologban, hogy a gépre neves
szoftvergyártó (adobe) sok programja fel van telepítve foként video és
grafikai progik.

vírus még nem hiszem, hogy lenne a gépen, mert még csak az index-et néztem
meg ezen géprol a neten és azóta net sincs csatlakoztatva a géphez.

köszi minden 5letet

zsolt