[Epitesz-barkacs] PC hardver - hajhullás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 15., H, 20:43:42 CET

Zsolt wrote:

> [...]

Bocs az offért: látom, neked is sikerült beletrafálni a sorvisszafutásba
vagy mibe. Ilyen képet úgy lehet csinálni elsötétedett csík nélkül, hogy a
masinát az ember bőven a képfrekinek megfelelő idő fölé állítja... de
persze most világos, hogy ez tök nem játszik, csak észrevettem. Valaki
írta nekem, hogy a leggagyibb webkamerában is megvan az ezt a problémát
kezelő funkció. Ezek szerint ennek a gépnek sincs meg ez a funkciója.