[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Dec. 19., P, 12:15:27 CET

jhidvegi írta:
> Hát azért biztos nem azért vetted ezt a kajakot, mert a gépi sportolás
> túl nagy akaraterőt igényel! :-)

De, futni is akartam sokáig rendszeresen, de végtelenül unalmasnak
tartottam. Amíg volt futópartnerem, addig csak-csak, mert nagy motiváció
felkelni hajnalban, ha várnak a sarkon, de egyedül nem annyira motivál
semmi. A kajakot is azért vettem, hogy sportoljak valamit, de mégsem egy
izzadtságszagú légópincében rozsdás vasak emelgetésével szipákoljam a
penészgomba spórákat :-)

> Amúgy tök igazad van. Akinek van ilyesmire módja, az szerencsés, és
> tegye is meg. Nem lenne rossz Hawaii-n szörfözni sem, és még lennének
> ötleteim. :-)

Ja a szörfre is gondoltam, csak ritkán van jó szél hozzá, illetve nem
tudom milyen a jó szél, de ritkán látok mifelénk szörföst. (mondjuk
kajakost meg egyáltalán nem :-)