[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 12:27:56 CET

Hofferek Attila wrote:

> De, futni is akartam sokáig rendszeresen, de végtelenül unalmasnak
> tartottam. Amíg volt futópartnerem, addig csak-csak, mert nagy
> motiváció felkelni hajnalban, ha várnak a sarkon, de egyedül nem
> annyira motivál semmi. A kajakot is azért vettem, hogy sportoljak
> valamit, de mégsem egy izzadtságszagú légópincében rozsdás vasak
> emelgetésével szipákoljam a penészgomba spórákat :-)

aha. Hát akkor tévedtem. Azért gondoltam úgy, ahogy, mert ez a balatoni
móka nem megy egész évben, csak annak egy kis részében, akkor is csak úgy,
ha épp át vagy költözve a nyaralótokba.

> Ja a szörfre is gondoltam, csak ritkán van jó szél hozzá, illetve nem
> tudom milyen a jó szél, de ritkán látok mifelénk szörföst. (mondjuk
> kajakost meg egyáltalán nem :-)

Meg hát a szörfölés inkább statikus dolog, nem? Persze, hogy kér jó
fizikai állapotot, kitartást, ügyességet, de nem kíván különösebb fizikai
teljesítményt.

A hullámlovaglás meg nálunk ugye reménytelen, én inkább azt akartam írni,
csak rossz szót választottam.

Szóba jöhetne még az úszás, azt bárki csinálhatja, de minél rosszabb úszó
valaki, annál megalázóbb körülmények vannak. Pl egy sávban oda-vissza
körbe-körbe, betartva a többiek tempóját, gumibugyi a fejre... hol
jéghidegen kell átmenni, hol gőzkamrában öltözni, nem nekem való. Van, aki
szereti. És nem is olcsó, max nyugdíjasnak, ha éves bérletet vesz.