[Epitesz-barkacs] Lemezhajlitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 12:17:15 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Elgondolkodnek valami mas megoldason :-) Ez tenyleg nem egyszeru,

Az a bosszantó, hogy van, aki meg tudja csinálni. Legalábbis láttam ilyet.

> foleg, ha az alja szigoruan egy sikban kelllegyen, es egyenesek
> kell maradjanak a hullamvolgyek.

Muszáj, hogy kb ilyenek legyenek, de nem ez a probléma. Ha teljesen
színusz lemezt tudna valaki csinálni, abból már kis pluszmunkával meg egy
szerszámmal egy hajlítógép tud ilyet csinálni.
Azért kell, hogy sík legyen az alja, mert a végén a vékony színuszhullámok
végei be lennének hegesztve némi öszehajlítás után, abban a kb 8 centis
vonalban, és az egész egy sík lemezre lenne ráhegesztve vagy
keményforrasztva úgy, hogy azért az olaj bele tudjon áramolni a lemezek
réseibe alkalamas ablakokon át.

> Mi lesz ebbol? Hutoborda?

Igen, az lenne. Olajedény egyik oldalán lenne. Kiváltanám vele a
radiátort, amit mechanikusan fel kell rögzíteni és be kell csövezni.
Kompaktabb és jobb hőleadású lenne, és nem kéne hozzá olajszivattyú sem.