[Epitesz-barkacs] Lemezhajlitas

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 12:42:27 CET

On 19 Dec 2008 at 12:17, jhidvegi wrote:
> Olajedény egyik oldalán lenne. Kiváltanám vele a
> radiátort, amit mechanikusan fel kell rögzíteni és be kell csövezni.
> Kompaktabb és jobb h~Nleadású lenne, és nem kéne hozzá olajszivattyú
> sem.
Bele kell folynia az olajnak? Nem eleg az edeny oldalat huteni?
Akkor lehetne vastagabb alulapbol csinalni az oldalat, es vekony
hornyokat belemarva, lemezcsikokat rogziteni bele, amolyan
fesuszeruen.
Valami hutobordat lattam igy, annal - sorozatgyartasban -
presgeppel benyultak a lemezek koze, es megnyomtak az alaplap
bordait, ezzel szoritva be a holeado lemezeket.
Egyedibe lehetne talan mugyantaval (szilikonnal) ragasztani is.

udv

szepygab