[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 19., P, 12:55:31 CET

Ahová én jártam, volt ott minden. Pl. én :)
De járt oda sok híresség, teljesen természetes dolog volt velük együtt
edzeni. Pár alkalom után már többen előre köszöntek, kezet fogtak,
beszélgettek. Pl. Mihályi Győző, vagy Szabó Győző eléggé ismert
színészek, vagy a Sebestyén Balázs. Az edzőteremben meg csak egy
sportoló a sok közül.

Amin egyszer nagyon meglepődtem. Párommal elmentünk a Zeneakadémiára,
egy hangversenyre. Olyan ismerős volt a srác mellettem. Aztán rájöttünk,
hogy honnan, csak öltönyben ugye máshogy fest az ember.
Volt ott sok nőci, felülnek a bringára, legkisebb fokozaton tekernek egy
órát, közben kiolvasság a kiskegyedet. Ezeknél a fő téma, hogy melyik
smink az, ami nem kenődik el, ha véletlenül megizzadnak. Na ezek
tiszteletére nálam elvi kérdés volt, hogy tök kopott-szakadt, lehetőleg
már jól összeizzadt szerkóba menjek edzeni :)

Lényeg az, hogy még a vér gazdagok is meglepően toleránsak, alapvetően
senkit nem érdekel, hogy milyen ruhában mész, és mit csinálsz ott, hogy
nézel ki. Leszólni biztos nem fognak, legfeljebb nem hívnak meg a
köreikbe bulizni. Ami nekem nem is nagyon hiányzott. De az emberek
nagyrészével beszélgetőviszonyban voltam.

Nálunk elterjedt dolog volt a doppingolás. Én még soha nem szedtem be
semmit, de szinte mindenki más igen. Egyszer jött egy új srác, feltűnően
jó erőben volt, nagyon nagy súlyokat emelt. Megkérdeztem, szed-e
valamit. Mondta, hogy igen. Sok szalonnát, meg kolbászt :))

Gábor