[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 12:40:03 CET

Acs Gabor wrote:

> [...]

Hát ha van, aki ezután berak a koporsóba, és intézi a temetést! :-)

Sajnos ez a szemlélet uralkodik, pedig szerintem, ha mindenki, aki valami
emberibb formára és munkabírásra akarja magát hozni, jól járna egy ilyen
konditeremben, ahol lenne megfelelő szakember, aki mindenben segít,
személyre szabott dolgokat állíthat össze, és nem lenne életveszélyben sem
az illető attól, hogy mondjuk egyedül van.

Na de mindegy, nálunk a konditerem a "celebek" terepe, meg kisebb részben
a sportolóké.