[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 19., P, 12:34:00 CET

Ez a szöveg... :) Jót szórakoztam.

Kondigép vásárlás előtt én is azt javaslom, hogy le kell menni a
terembe, és kipróbálni a gépeket. Aztán úgy dönteni, hogy nem veszek
semmit :) Egy olyan minőségű gép, ami egy jobb teremben van, darabja
milliós tétel is lehet. Otthon egy kombinált gép legalább 2m2 helyet
foglal, ez is veszteség. Azt is el kell dönteni, ki mit akar csinálni.
Egy alap edzettséghez elég lehet napi 100 fekvőtámasz, 200 gugolás,
párszáz felülés szerintem. Konditerembe már akkor érdemes menni, ha
valaki tényleg testformálni akar, ahhoz kell a húszféle gép, hogy mikor
melyik izomcsoportot fejleszted. Én pl. az erőemelést választottam, mint
sportág, azt sem jó otthon csinálni. A mázsás súlyokat már a lakásban
nem célszerű mozgatni, ha leejted, esetleg leszakad az alattad lévő
mennyezete. De nagyobb baj, ha pl. fekvenyomásnál rajtad marad a súly,
nem tudod egyedül letenni. Ilyen edzést csak társaságban szabad.
A másik véglet a cardio edzés, amikor végletekig hajtja magát valaki
spinninggel, vagy lépegetéssel pl. Ilyenkor könnyen összejön egy
eszmélet vesztés, szintén jó ha van a közelben valaki.

De mondom, ha nincsenek ilyen céljaid, szerintem megteszi az igazi
bicikli az utcán, futás a ligetben, lift helyett lépcsőn járni, stb.

De van egy eladó fekvőpadom. Még sosem használtam, olcsóért odaadnám ha
érdekel. Fekvenyomást, tárogatást, ülő gyakorlatokat, lábemelgetést stb.
lehet rajta csinálni. Ha jól emlékszem, 17 e volt új korában, most
feléért odaadnám.

Gábor