[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Dec. 19., P, 14:29:49 CET

jhidvegi írta:
> Majd még meggondolom. Van a közelben egy ilyen hely, egyszer benézek,
> hogy mi az ábra, beszélek a tulajjal vagy nemtom, kivel kell, aztán
> meglátjuk. Egyelőre nincs hozzá elég eltökéltségem, na meg örülök hogy
> lyuk van a fenekemen egyáltalán.

Szerintem te fogyni akarsz, nem erősíteni. Ne a fekvenyomópad környékén
sündörögjél, az első lépéseket minden gép nélkül is meg tudod tenni. Pl
az étrend. Reggel egyél sokat, ebédre normálisan, este 5-6 körül valami
lájtos kis vacsi, főleg gyümölcs, aztán este 6 után már csak a másnapi
reggeli. Vedd lejjebb a fűtést, az is sok zsírt eléget :-)