[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 17:50:20 CET

Hofferek Attila wrote:

> Szerintem te fogyni akarsz, nem erősíteni. Ne a fekvenyomópad

Én valóban szeretnék fogyni is, de az erőnlétem lenne a legfontosabb, hogy
tudjak melózni. A fekvenyomás ebben a formában nem érdekel. (más formában
igen. :-) ).

Jó duma, hogy étrend meg effélék. A diabetológián úgy gondolják, hogy a
cukorbeteg azért él, hogy kezelje a cukorbetegségét, ez töltse ki a
napjait haláláig. Hát akkor inkább kihagynám ezt az időszakot. És úgy
érzem, hogy nem tudnak valamit, de nagyon nem.

> Reggel egyél sokat, ebédre normálisan,

Ez maga a csőd. Ha reggel nem is sokat, de normálisan eszem, akkor
negyedóra múlva fekhetek is vissza, mert akkora álmosság tör rám, hogy
ülve is elalszom.

> Vedd lejjebb a fűtést, az is sok zsírt eléget :-)

Ez nem vicc, és csinálom is. 18-19 fok alatt viszont nagyon kezd elmenni a
kedvem a munkától is, meg hogy felkeljek, attól is.