[Epitesz-barkacs] szobai kondikerékpár

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 23., K, 23:16:53 CET

a normalis bringa ugye olyan, hogy a pedalozas nyomatekigenye nem a sebesseggel aranyos, hanem a gyorsulassal. sik uton ha belenditetted a bringat enyhe tekeres is eleg a sebesseg tartasahoz, ha picit erosebbet nyomsz utanna par enyhebb johet, stb.

ha a szobabringanak nincs lendulete, allati unalmas lesz tekerni. mint a taposomalom.

vajk