[Epitesz-barkacs] kinai kézi generátor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 24., Sze, 16:56:06 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.24. 15:00:10 +1h-kor írta:

> Azért látom az írásaidból, hogy neked nem az a fő célod, hogy megmérd a
> különféle eszközökön leadott teljesítményedet, hanem hogy lehetőleg
> termelj valami áramot.
>
> Na, ha már a marokerősítőig leadtad, akkor azért nagy gáz lehet! :-)

akkor pontosítanám :-) , mert nem adtam le annyira :-)

szóval mozognom kell, viszont a kerékpár csak (nagyon) egyoldalú.

a) a kondigépek szinte minden erőfelemésztő vagy lendkerék, vagy lapsúlyos
b) ha már "ősszedobok" valami erőfelemésztőt, legyen is haszna

c) pl kellene egy izmos rönkhasító, ami pl elektronika, villany nélkül pl egy
    cölöpverő kossal is működtethető
   ezt a kost pl. fel lehet húzni egy racsnis "evezőgéppel", és ekkor viszont már 25
   izomcsoportot tudnék mozgatni

d) pl. egy ilyen kos helyzeti energiáját egy nagy lendkerék felpörgetéséhez elhasználni, az
izmos lendkerék más munkavégzéshez is lehetne  hasznosítani