[Epitesz-barkacs] KELLEMES ÜNNEPEKET!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 25., Cs, 06:35:08 CET

Hofferek Attila wrote:

> Az enyémen már át is gyalogolt. Reggel 6-tól most van megállásom.
> (kérésre és nagyon indokolt esetben kifejtem :-) )

Na halljuk! :-)

>Bontottam egy 2006-os Gere Attila-féle cabernet sauvignon-t, és most
>elvagyok kicsit.

Egészségedre. Amúgy kisgyerekeseknél még meg is értem, ha sok van belőle
szanaszét a családban. Na de a felnőttek? Azoknak miért lép a nyakára?

Különben is, hülye a karácsony? Agresszív? Engem pl úgy bokánrúgott, hogy
mankót kellett kölcsön kérnem, és marékszámra eszem a fájdalomcsillapítót.
:-) Persze értem, mert én előre elhatároztam, hogy nem karácsonyozok,
ezért aztán büntibe kerültem. Emiatt aztán dafke nem karácsozok!