[Epitesz-barkacs] KELLEMES ÜNNEPEKET!

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Dec. 25., Cs, 22:26:36 CET

jhidvegi írta:
> Na halljuk! :-)
> Egészségedre. Amúgy kisgyerekeseknél még meg is értem, ha sok van belőle
> szanaszét a családban. Na de a felnőttek? Azoknak miért lép a nyakára?

Gondolom valamikor mondtam már, van egy autóbalesetben
mozgáskorlátozódott sógornőm, egy mostanában kificamodott bokájú
anyósom, aki ideiglenesen nem tudja ellátni a sógornőmet, neki ez nagyon
jól jött, az egész karácsonyi szaladgálás futkosás így a feleségem és az
én nyakamba hullott. Tovább is van, mondjam még? :-) Az a szerencse,
hogy nekem már november elején a ruhásszekrény alján voltak becsomagolva
felcímkézve tokkal vonóval gyantával mindenki karácsonyi ajándéka. (Már
ami befért, pl az anyósomnak a tölgy kerti pad nem fért be :-) Az egyik
haveromék pincéjében várt tegnapig) Persze anyósom és sógornőm is
ragaszkodott, hogy 24-én menjünk ki a temetőbe a férjeikhez. Utána fel
hozzánk, ünnepi estebéd, voltunk anyám apám anyósom sógornőm feleségem
lányaim és jómagam, jézuska átrepült a szobán, ledobta az ajándékokat,
kislányom visítozva örült neki, a kisebbik még nem sokat fogott az
eseményből szerintem, hálaistennek mindenki idegösszeomlás nélkül
kibírta a nagy szeretetdömpinget, aztán hazatranszportáltam anyósomat és
a sógornőmet, utána hazajöttem, és azt csináltam amit írtam :-)