[Epitesz-barkacs] KELLEMES ÜNNEPEKET!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 26., P, 02:14:13 CET

Hofferek Attila wrote:

> Gondolom valamikor mondtam már, van egy autóbalesetben
> mozgáskorlátozódott sógornőm, egy mostanában kificamodott bokájú
> anyósom, aki ideiglenesen nem tudja ellátni a sógornőmet, neki ez
> szeretetdömpinget, aztán hazatranszportáltam anyósomat és a
> sógornőmet, utána hazajöttem, és azt csináltam amit írtam :-)

Látom azt a tipikus folyamatot, ami után az emberek egy idő után úgy
állnak az egész karácsonyhoz, mint én. Van, aki többé-kevésbé meg is tudja
csinálni, van, aki csak utólag fogadkozik, hogy jövőre most már aztán...,
vannak, akik közmegegyezéssel szállnak ki az egészből. Nem elhanyagolható
azok száma sem (hallom a hírekből), akik a teremtőre bízzák magukat, az
meg "bevonja a jogsit". Másszóval életüket áldozzák a karácsonyi családi
összejövetelek oltárán - közlekedési baleset formájában. De olyanok is
vannak, akik megegyeznek egymással, hogy ebből az egészből nem kérnek,
mindenkit értesítenek, hogy ők senkit nem ajándékoznak meg, őket se kell,
sőt, nem szabad, és egymásnak vannak ezeken a napokon, sétálnak, esetleg
kirándulnak.

Aztán akik igazi vallási ünnepnek élik meg az egészet, és így maradnak ki
ebből az őrületből, az az igazi talán. Persze nem tudom, hogy vannak-e
ilyenek, szóval akik nem rohangálnak ajándékokért, és nem rohangálnak
egymáshoz meg a temetőbe. Lehet, hogy az utóbbiak hozzátartoznak
mindenképpen.