[Epitesz-barkacs] KELLEMES ĂśNNEPEKET!

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 26., P, 10:31:36 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2008.12.26. 09:19:40 +1h-kor írta:

> Szervusz HJózsi!

igen, vannak :-)

> Én pl. hiába próbálom évek óta átverni szüleimnél,
> hogy csak kevés ajándék legyen, inkább jelképes, sehogy sem megy.

nem tudhatod, hogy az ő gyermekkorukban mit éltek át traumaként.
(még ha nem merik bevallani, akkor is lehet oka)

ha valaki felnőtt aggyal, beszámítható állapotban nem tud átlépni egy apró valamin,
annak a hátterében (szerintem) gyermeki trauma áll.

volt olyan felnőtt, aki a tányérjában a pörköltből a hagymadarabokat "kiválogatta"
a tányérja szélére,
volt aki a paradicsomoskáposztát nem eszi meg, mert gyerekkorában egyszer
belegyömöszölték és hányt utána

azután komoly szempont lehet az is, hogy "mit mond a falu szája".
pl. emiatt nagy adag virágot visz a temetőbe (hiszen ezt látják kívülről), de kibuggyan
utána, hogy milyen drága volt a virág