[Epitesz-barkacs] lapsúlyos kondigép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 26., P, 12:00:32 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ez tényleg nagy dilemma:
>
> vagy  a  rozoga targoncán matatni 2 hetet, vagy egy új targoncára
> áldozni pl. 3milkát,
> (de azt mennyi idő alatt, hány heti, havi matatással tudja ez ember
> kitermelni)

Á, itt biztos nem 2 hétről van szó. Most áll a targonca a földön, ahova
anno lerakták, és szépen benyomódott a kereke úgy, hogy lefeküdt a földre
az aljával. Az aksija tönkrement. Sokat volt szabad ég alatt, most esőtől
védett. Ha megoldanám a terepviszonyokat, kéne hívnom valami állat darut,
ami átrakja a már kemény talajra.

Onnantól lehet, hogy megmozdulna, lehet, hogy nem. A legkönnyebb talán -
de az is több, mint 2 hét volna - nagyáramú tápegységet csinálni neki.

Azon törtem mindig a fejem, hogy nem felülős lenne, hanem huzalos
távirányítós, és hálózatról működne. :-) És nagyon finoman tudna
emelni-süllyeszteni. De hogy valaha is ráfanyalodok-e, és nem a méhtelepen
végzi, az kétséges.