[Epitesz-barkacs] ablak parasodasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 27., Szo, 15:29:47 CET

Erről a témakörről jut eszembe: régen volt egy működő programom a 386-oson
még, tel.exe. Most megnéztem (mert még megvan, bekapcsolható), de nem
működik valamiért, vagy csak már elfelejtettem, hogy kell használni.

Szóval milyen hozzáférhető program létezhet arra, hogy egy bármilyen
rétegrendű fal esetén meg lehessen nézni, hogy alakul a falban a
hőmérséklet a vastagság mentén, valamint a rel. páratartalom? Próbáltam
rákeresni úgy, hogy rétegrend program harmatpont meg effélék, de nem jött
elő letölthető anyag. Persze céget találtam, ami akár ingyen is megnéz
ilyesmit, de engem maga a program érdekelne.

Ötletek?