[Epitesz-barkacs] ablak parasodasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 27., Szo, 16:15:48 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.27. 15:43:20 +1h-kor írta:

> Közben megtaláltam, hogy kell elindítani. Kissé nehézkes használni, de
> találtam olyan példát benne, aminél a falban páralecsapódás történik.
>
> Sajnos nem nagyon vannak benne ezek a mai anyagok, bár lehet, hogy lehet
> kreálni is benne, de nem mélyedtem bele. Hátha van valami maibb, és valami
> kézreállóbb progi.

google-n   "építész fűtés számító program" szókombináció ilyeneket
köpött ki

hőátbocsátási tényező számító program
http://www.blogcatalog.com/blogs/az-epitesz-haza-egy-otthon-szuletik/posts/tag/h%25C5%2591szigetel%25C3%25A9s/

rétegrend számító program: Éptár - rétegrend szerkesztő
http://www.blogcatalog.com/topic/porotherm%2Bhs%2B38/ -

Épületenergetikai modul építész tervezők részére
http://www.egt.bme.hu/!epbd/segedletek.htm

2.2 Fűtési hőszükséglet számítás. Az épület összes fűtendő helyiségének a téli
.. Az építész terv alapján egyeztetni kell az építtetővel a számításba ...
http://www.acrux.hu/mech/meditherm/meditherm_tervezes.html

árnyékvetési számítás, a tető- és ...
http://www.hg.hu/cikk/tetofedes/56-tetotervezes-3d-ben