[Epitesz-barkacs] Fw: kinai kézi generátor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 27., Szo, 19:58:19 CET

Zsolt  <epitesz at telectronic.hu> 2008.12.27. 18:31:17 +1h-kor írta:

> szerintem a hosszúságra gondolt.

a gyári rönkhasítók is 1 méteres hosszra vannak (legalábbis amiket a neten
láttam) méretezve, de volt amelyikbe csak 20 centis átmérőig lehetett
befogni (olajemelős) és még gyengébb volt amit villanymotorosként
készítettek

> én speciel a rönköket körfűrésszel feldarabolom,
> majd a kb. 20 cm darabokat baltával megaprítom 2-4 felé.
>
> jó kis testmozgás és nem kell kondi teremre költeni. :)

a kiel-boat -os testmozgást a fahasítás sajnos nem pótolja,
de a kifullasztásra alkalmas :-)

> jövőre építek egy kályhát aminek 40*25cm-es lesz az ajta, így már talán
> aprítani sem kell majd.

egy ilyenbe 1 méteres is ketehető

http://images.asia.ru/img/9431/tbi-306.jpg
ez viszont biomasszás