[Epitesz-barkacs] Fw: kinai kézi generátor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 27., Szo, 19:24:32 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2008.12.27. 17:08:28-kor írta:

> ???
> 60cm atmeroju ronkot nem jatek meghasitani, de fejszefejet meg nem tortem el
> eletemben soha. Hogyan kell??

egy maximalista típusú csodákat tud mûvelni :-)

lehet, hogy gyári hibások is lehettek, az egyik vízszintesen tört ketté
nyélben maradt feje, és alatta a nyéllel párhuzamosan vált le az éles rész
(számomra is annyira csoda volt, hogy lefényképeztem, de meg kellene találnom :-( )

> 2 tonnas emelo miert csak 20 centis ronkre jo? a 60-asnak nyilvan nem a
> kozepebe kell tolni, mert ott akar at is tolhatsz rajta egy kisebb eket, ha
> meg nagy, akkor tenyleg keves a ket tonna. a szelebol kell kisebb darabokat

igen, késõbb már így variálgattam, de így is maradt még olyan rönköm, ami
körbefarigcsálva is még valamennyire egyben maradt