[Epitesz-barkacs] ablak parasodasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 29., H, 14:07:50 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.29. 13:20:52 +1h-kor írta:

> A mérnökfeleségeket lehet "idomítani". :-) Ha ő is netán valami műszaki,
> akkor értheti is, ha nem, akkor reménytelen, persze ebből a meglehetősen
> jelentéktelen szempontból.

a nem mérnökfeleség is idomítható :-) ha van türelem hozzá

pl. koszorú nélküli öreg ház egyik gerendája alól ki kellett
bontani a falat, gerenda alátámaszt, olajemelő emel,
öreg tetőzet recseg - ropog, nem műszaki jajong, stb

a) ha műszaki ember idegesen kizavarja, marad a jajongás

b) ha műszaki ember emelést abbahagyja pár percre, közben
türelmesen megmutatja, hogy ezt itt alátámasztom, az erő erre megy,
aztán meg itt tovább, stb, stb
jön, hogy ez nekem sohasem kellett, vagy nem vagyok műszaki, stb
ember által megtanulható, kiszolgáltatottság-érzés megszünik, nézd meg,
megmutatom, stb
jajongás abbamarad, falat kilököm, le nem szakad, megnyugszik :-)