[Epitesz-barkacs] ablak parasodasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 29., H, 14:57:21 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a) ha műszaki ember idegesen kizavarja, marad a jajongás

Nem műszaki székhez lekötöz, szája betöm, leragaszt...., jajongás
abbamarad. :-)

> b) ha műszaki ember emelést abbahagyja pár percre, közben
> türelmesen megmutatja, hogy ezt itt alátámasztom, az erő erre megy,

Igen, ezt a módszert egy régi kapcsolatban próbáltam. Na de amikor már az
égvilágon semmit nem lehetett hosszas kötözködés, magyarázat, "nem lesz az
úgy jó" után se csinálni nyugodtan, hát volt, hogy kiborult a bili. Nagyon
gáz, ha valamit a másik az istennek se lát át, addig nem mozdulhatok, míg
el nem érem, hogy megértse.

Na de ez rég volt, már nincs ilyen problémám.