[Epitesz-barkacs] csotores elleni vedelem

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Dec. 29., H, 17:44:35 CET

Hali!

Ma voltam egy helyen, ahol a fel eve atadott epuletben egy eldurrant
csodarab miatt 10 centire uszott az iroda.. szonegestul, butorostul,
szamitogepestol.. es 220-astol.. :-(
nekem par eve a felszerelt uj radiator lyukadt ki, halisten egybol le
lehetett zarni.

A kerdes az, hogy ezekre a szitukra mifele vdelemet, figyelest lehet
megoldani..akar utolag is ?

bar ez ugyanigy kerdes lehet a gázra, tuzre esetleg co-ra is.

tehat akar ugy is kerdezhetem, hogy mifele uzemi biztonsagi rendszereket
  kellene bepakolni egy lakasba,hazba, hogy a tulaj tavolleteben
viszonylag epen maradjon minden?

persze az elsodleges kerdes a lenyeg, hogy egy csotorest hogy lehet
detektalni, es automatikusan izolalni?

Z.