[Epitesz-barkacs] csotores elleni vedelem

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 30., K, 15:51:54 CET

Azt is lehetne, hogy le nyomáspróbázod a rendszert, mielőtt feltöltöd.
Jobb szerelők ezt meg is csinálják. Megküldöd 5-10-szeres nyomású
levegővel, és megnézed pár óra után, hogy meg van-e. Ezután nem
valószínű, hogy szétmenne a rendszered. Meg lehet ismételni 5 évente.
Feltételezem, jobb radiátorgyártók le is próbálják a meo során. Nekem
Vogel-Noot van (német), kicsit volt drágább, mintha gagyit veszek, de
nem is öntötte el a lakást.
Ötrétegű csővel szereltük, állati masszív szerelvényekkel, arról sem
tudnám elképzelni, hogy csak úgy elcsattan. De az egész rendszerben 1-2
vödör víz lehet (manapság vékony csövekkel szokás szerelni), ha elfolyna
véletlenül, biztos nem fog attól úszni itt semmi. A lakásba bejövő vizet
meg nyugodtan elzárhatja kézzel elmenéskor aki akarja (vagy egy kis
mágnesszeleppel)

Gábor