[Epitesz-barkacs] csotores elleni vedelem

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Dec. 30., K, 16:00:18 CET

On 30 Dec 2008 at 15:12, Moczik Gabor wrote:
> Padlofutesen erdemes gondolkodni, szerintem meg mindig a legkomfortosabb
> megoldas, persze radiator nelkul eleg nehez lesz szabalyozni.
A gyors szabályzás akkor gond, amikor besüt a téli nap, vagy
rendkívüli mértékű belső hőfejlesztés lép be, mondjuk egy
karácsonyi sütögetésnél.
A külső hőmérséklet alapon szabályzott előremenő vízhőfokkal, és
a helyiségenkénti szabályzással sokat lehet javítani a dolgon. Új
építésnél meg úgyis illene az építésznek gondolnia az ablakok
árnyékolására.
Ha a padlóba csak a szükséges energia egy részét nyomod be, és a
homlokzati falakra falfűtést teszel, akkor továbbra is csak
egyféle (alacsony) hőfokú vízkört kell csinálj, és sokkal
gyorsabban reagál 1,5 cm vakolat, mint 6 cm beton.

üdv

szepygab