[Epitesz-barkacs] német nyelv segítséget kérek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 30., K, 16:29:11 CET

 <szepygab at gmail.com> 2008.12.30. 15:40:50 +1h-kor írta:

> stimmt

> így van

> Az adatok alighanem a másik cikkből valók, de a működést jól
> értetted.

a csillag alatti 50-es fordulatszám a tankos cikkben van
és az itteni 14 - 18ezer meg itt, innen kombináltam

köszi!!!!

ezt a "megerősítést" elegendőnek gondoltam,
***************
egy ilyen kurblis gépindítást átélt ember leírása annyira élvezetes volt,
(mert az orosz gépeken is van ilyen ) hogy ha holnap kellene egy ilyen
gépet elindítanom életemben először, azt hinnék, hogy "titokban készültem" :-)

" Az indítás menete tehát (vegyük az An-2-t, annak többször voltam tanúja):
- kézi átforgatás a légcsavarnál fogva, hogy a csillagmotor lefelé álló
dugattyúinak fenékrészéből az ott összefolyt olaj kijöjjön, illetve jusson
kenés a szükséges helyekre
- lendkerék felpörgetése, elektromotorral néhányszor tíz másodperc, kézzel
akár több perc !!!!!!__ (remekül hallani gyorsító áttétel emelkedő magasságú
sivítását) ___!!!!
- rákapcsolódás a motortengelyre: a lassító áttétel !!!!__ nyöszörögve hallatja a
lendkerék intenzív lassulását, ___!!!!!  közben a motor átfordul
- már egy két fordulat után  !!!!___ megszólalnak az elsőnek ébredő hengerek nagy
robaj és füst kíséretében, a motor életre kel __!!!!!  "   :-)