[Epitesz-barkacs] csotores elleni vedelem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 30., K, 17:40:53 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Nagyon oda kell figyelni a légcsatornázásnál, hogy a horkolásodat
> ne hallják a másik szobákban. A légcsövek remek telefóniát
> produkálnak.

Hát igen, ezért (meg másért) nekem biztosan külön épületet (pajtát,
istállót) kellene csinálni.

Bár alvásproblémák miatt javasolták nekem, hogy menjek el
alvásvizsgálatra. Nem fűlt hozzá a fogam, ezért beszereztem egy mikrofont,
és csináltam felvételt az egyik éjszakámról, amit ugyan nem hallgattam
végig, de vizuálisan átnéztem. Ahol valami zavart láttam, azt
meghallgattam, de csak forgolódás volt.
Egyetlen horkolásra utaló nyomot se láttam. Szóval alvási apnoé vagy mi a
szösz úgy tűnik, nincs. Ami nem olyan meglepő, mert nem tudok egyáltalán
hanyattfekve létezni tartósan, oldaltfekve meg kevésbé horkolós bárki is.