[Epitesz-barkacs] csotores elleni vedelem

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 30., K, 17:41:51 CET

a legfutes nem elvetendo.

a haz futesigenyet lehet becsulni pl w/legm3 alapon. ez azert jo most, mert a levego fajhojevel osszekombinalva egybol kijon, hogy orankent hanyszor kell a lakas levegoje atmenjen a kazanon hogy bevigye a szukseges energiat.

a 70-80-as evekben a tervezesi okolszabaly 60w/m3 volt, hamar kiszamolhato hogy ehhez komoly huzat tartozik. klasszikusan olyan eghajlatokon hasznalnak legfutest, ahol kisebb a futesi igeny, nincs telen nulla alatt a homerseklet.

viszont most hodit a hoszigeteles. senki nem akar durva gazszamlat fizetni. ha uj hazat epitenek, annak biztosan 30w/m3 alatt lenne a hovesztesege. ott meg mar nem is olyan durva legsebessegek jonnek ki!

vajk