[Epitesz-barkacs] egy (belső)építészeti kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 30., K, 20:48:51 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.12.30. 20:37:33 +1h-kor írta:

> Lehet belőle pelletet készíteni? A kukorica felpattan, popcorn lesz
> belőle amikor ég, nem?

hát bevallom még nem próbáltam ki, de találtam

http://www.naturenergia.hu/kazan.htm
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Szilárdtüzelésu kazán faforgács, furészpor, faapríték, gabona tüzeléshez
Az elso ami az eszünkbe jut, ha meghalljuk, hogy valaki fával tüzel talán az, hogy kényelmetlen, sok a tennivaló vele. Ez mind igaz, ha a hagyományos kézi adagolású fatüzelésre gondolunk. A modern, automatizált fatüzelés azonban alapjaiban változtatja meg a fatüzeléssel kapcsolatos eloítéleteinket.

Az automata szilárdtüzelésu kazánok között kimagasló helyet foglal el a dán Primdal & Haugesen cég által gyártott kazántípus. Kialakításának köszönhetoen a Primdal & Haugesen kazán alkalmas

faforgács,
furészpor,
pellet,
szemestermények (búza, kukorica, stb. - gabonatüzelés),
rostalja közvetlen,
illetve kisméretu ágak, gallyak aprítékolás utáni eltüzelésére (faapríték)

A felsorolt tüzeloanyagok keverékével a kazán szintén üzemel, nincs átállási igény tüzeloanyag váltásakor.