[Epitesz-barkacs] egy (belső)építészeti kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 30., K, 20:57:22 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.12.30. 20:37:33 +1h-kor írta:

> Lehet belőle pelletet készíteni? A kukorica felpattan, popcorn lesz
> belőle amikor ég, nem?

a tüzeléstechnikai részét még nem látom teljesen, de 50 gazda ezt teszi, és 1hektár megadja
egy családi ház éves tüzelőjét kukoricaalapon is

szóval "túléléstanilag" akár járható is lenne

********
Mindszenten kukoricával fűtenek -

BIOMASSZA TERMÉKPÁLYA SZÖVETSÉG ...

Hevesi István gazdálkodó, települési képviselő kukoricával tüzel. – Az alacsony
felvásárlási ár miatt döntöttem úgy, hogy fűtök a megtermett kukorica egy ...
http://www.bitesz.hu/kapcsolodo-hirek/mindszenten-kukoricaval-futenek.html
********