[Epitesz-barkacs] számítási segítség kérése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 31., Sze, 10:55:16 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a jelentéktelen oldalon persze nem 1 alkalommal fog a jelentéktelen
> erő hatni, hanem (pl. egy racsnival újra "feltöltve") többször is,

Nem az erő a jelentéktelen, hanem az 50 kilós súly mozgási energiája a
leérkezés végén. Persze lehet, hogy a sokadik leérkezés után már itt is
lesz valami számottevő mozgási energia, de nekem van egy sanda gyanúm:
elviszik a veszteségek az energia jelentős részét, szóval nem fog tudni
nagyon felpörögni a lendkerék így. De ne legyen igazam!