[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Dec. 31., Sze, 18:22:52 CET

Balázs Bámer wrote:

> Nem akar, mert nincs infrastruktúra. Kevés a kályha, alkalmas kémény

De terjed, ugy nez ki egyre tobben epitenek megint cserepkalyhat, kandallot...
Ujjabban hocserelo is kerul bele, hogy a kozponti futes ra legyen kotve...

> A mi egyik kályhánk 2 éve szeptemberben lett kész, és a javasolt
> szárítófűtés után novemberben már rendesen fűtöttünk vele. Persze
> októberben is begyújtottunk, de akkor még csak átmeneti üzemben ment.

Hat legyen igazatok, akkor itt valami komoly szakszerutlenseg tortent, azert
nem volt jo.
En akkor megkerdeztem nehany tapasztaltabb embert, azt mondtak hogy elegge
korai volt meg ez a nagy bedurrantas, cserepkalyhat nem telen kell epiteni
mert sokaig kell szaritani...

> Ez biztos. Van 13-as külső falatok? 26-os miből van? Nekünk is volt km
> téglából, igaz fűtetlen helyiségben, kis vacak hozzátoldott
> előszobában.

Nekunk is egy utolag hozzatoldott helyiseg, nemreg meg konyha volt, estere
hamar lehult, de a sutes-fozes miatt napkozben lakhato volt. Most csak
eloszoba, 13-15 fok van ott, es sajnos a kazan beszivja innen a levegot a
furdoszobaba. :-S
A 26-os az vakolattal mar akar 30-as is lehet :-), hagyomanyos tomor
mittudomenhogyhivjak teglabol van, talan csak az egyik fal 38-as...
Szoval van mit fejleszteni, csak ugye a szokasos legendak es tevhitek miatt
nem olyan egyszeru konszenzusra jutni a csaladtagokkal...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))