[Epitesz-barkacs] kéményajtó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Feb. 15., P, 10:56:51 CET

Acs Gabor wrote:

> Végül úgy döntöttem, nem bélelem ki (a csak fatüzelésre szánt)
> kéményemet. Akartam venni az üzletben egy rozsdamentes acél
> kaminajtót, ott azt mondták, nem fogják vegyestüzelésre elfogadni.
> Van ebben valami ráció? Az ajtó használati utasításában az szerepel,
> hogy gázhoz, és olajhoz való. Fáról nincs szó.

Nézd, valszleg tönkremegy. Ahogy egy precíz digit mázsa, ha mondjuk én
állok rá tiszta zokniban is akár, és nem mondjuk másfél mázsa aranypénz
mérnek vele műanyag ládával, helyből megadja magát, leég, eltörik,
elkorrodál, atomjaira hull és szublimálódik. Kb erről lehet szó. :-)

Hatóság, hatalom, ehh!