[Epitesz-barkacs] kéményajtó

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Feb. 16., Szo, 12:40:56 CET

Köszönöm a válaszokat. Végül összeszedtem minden bátorságomat, és felhívtam
a helyi kéményseprőhivatalt. A nő azt mondta, kapcsolja a csoportvezetőt.
Egyből megrettentem, már láttam is a lelki füleimmel, hogyan fog porig
alázni valami főbunkó.

Ehhez képest egy teljesen normális, fiatal férfihang vette fel, köszönt,
bemutatkozott, és kultúráltan válaszolt minden kérdésemre. A lényeg, hogy
nem kell kibélelni (szóba sem hozta a bélelést), csak az átjárhatóságát kell
biztosítani a kéménynek, ellenőrizni a tömörségét, és egy rozsdamentes acél
ajtót felszerelni. Ennyi.

Gábor