[Epitesz-barkacs] kéményajtó

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Feb. 16., Szo, 13:28:52 CET

Acs Gabor wrote:

> Ehhez képest egy teljesen normális, fiatal férfihang vette fel,
> köszönt, bemutatkozott, és kultúráltan válaszolt minden kérdésemre. A
> lényeg, hogy nem kell kibélelni (szóba sem hozta a bélelést), csak az
> átjárhatóságát kell biztosítani a kéménynek, ellenőrizni a
> tömörségét, és egy rozsdamentes acél ajtót felszerelni. Ennyi.

Akkor Mágusnak javaslom, hogy költözzön arra a környékre, ahol te lax.
:-)

(Itt is normálisak voltak a kéményseprők, amikor egy ismerősnek nézték
az új kéményét, ahol épp ott voltam. Ez alu gégecsővel volt bélelve, és
amikor fentről a kamerát beeresztették, látszott, hogy a kőnyűvesek egy
helyen oldalba teremtették a csövet, szóval be volt nyomódva kicsit, de
ettől még fogszívva bár, de átengedték.)